söndag 16 juni 2013

så jag lever mitt liv.

1.Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
4. Have Fun!


1. HOW DO YOU FEEL TODAY?

Om du var min

2. HOW DO YOU FEEL WHEN YOU ARE IN LOVE?
Give it to me

3. HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
Thrift Shop

4. HOW WOULD YOU DESCRIBE YOUR FRIENDS?

Ready or not

5. WHAT WOULD THE OPPOSITE SEX SAY ABOUT YOU?

When we were winning

6. HOW ARE YOU IN BED?
The next episode

7. THE STORY ABOUT YOUR LIFE?

As we enter

8. YOU DON'T LIKE PEOPLE WHO ARE..?
I don't want to get back on that horse again

9. WHAT MAKES YOU ANGRY?
 The seed

10. WHAT DO YOU THINK ABOUT EVERYDAY?
Beds are burning

11. WHAT MAKES YOU SAD?
I wonder

12. WHAT MAKES YOU CRY?
Det finns

13. WHAT KIND OF PEOPLE DO YOU LIKE?

U + Ur hand

14. WHAT KIND OF GUYS/GIRLS DO YOU FALL FOR EASILY?

Wing$

15. HOW WOULD YOUR FRIENDS DESCRIBE YOU?

I think we're alone now

16. WHAT MAKES YOU HAPPY?

2013Live

17. WHAT DO YOU LOVE THE MOST?

Bad girls
 
18. WHAT WILL YOU NAME THIS NOTE?
Så jag lever mitt liv               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar