torsdag 16 maj 2013

det här med att ta det lugnt.

Att ta det lugnt existerar inte riktigt på min karta just nu. Det är möten och konferenser och kurser och informationer och nånstans ska man hinna jobba (vilket jag inte gör) och sen hinna med att släppa allt och ha ett liv utanför facket och jobbet.

Just det..

Idag har jag varit i Västerås. Gick upp halv sex i morse och är egentligen dödens trött och tänkte att jag kan powernapa lite på bussen hem. Istället har jag mailat, smsat, planerat, instruerat och organiserat.

Just det.. Ta det lite lugnt nu

Nåja, jag är i alla fall klar med min försäkringsinformatörsutbildning nu. Jag har ett bra upplägg för skolinformation. Jag känner att allt inför nästa veckas konferens är på banan. Och jag har en bra plan på gång för planeringskonferensen om 10 dar. 

Alltid nått :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar